دسته‌بندی نشده

بیوگرافی آصف آریا

آصف آریا

این روزها نام هنرمندان جدید بسیاری در بین اهالی موسیقی به چشم می‌خورد که آصف آریا از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین آن‌هاست. او توانسته با صدا و تکنیک‌های مختلف در خوانندگی، طرفداران زیادی را به خود جذب کند. هم اکنون جز خوانندگانی است که در شهرهای مختلف کنسرت برگزار می‌کند. یکی از این شهرها، جزیره کیش است که آصف آریا در این جزیره زیبا به برگزاری کنسرت خواهد پرداخت. بیوگرافی آصف آریا را در زیر بیان می کنیم.

اگر شما هم قصد حضور در کنسرت آصف آریا را دارید، مطالعه این مقاله از سایت کیش کنسرت به شما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر بتوانید بلیط رزرو کنید و در مورد کنسرت این خواننده اطلاعات دقیق را کسب خواهید کرد. پس با ما همراه باشید‌.

بیوگرافی آصف آریا

a-wp-editing=”1″ /> بیوگرافی آصف آریا

بیوگرافی آصف آریا

آصف آریا هنرمند خوش صدا و آینده دار کشورمان در دهه شصت به دنیا آمده است. وی اکنون از خوانندگان پرطرفدار و محبوب در عرصه موسیقی پاپ به حساب می‌آید. کار خوانندگی را به طور رسمی در سال ۱۳۹۶ آغاز کرد اما قبل از آن در زمینه آهنگسازی فعالیت می‌کرد. ساز تخصصی آصف آریا گیتار می‌باشد.

این خواننده با خوانندگان زیادی همکاری کرده است. اما مهدی جهانی از معروف‌ترین آن ها بوده که نتیجه این همکاری تولید آهنگ‌های جذاب و معروف است. اگر بخواهیم چند نمونه از معروف‌ترین و محبوب‌ترین کارهای آصف آریا را نام ببریم چند مورد را باید گلچین کنیم. از جمله: موی لخت، هیس، حال دلم، ساعت‌شنی، زنگ میزنه، هزار و یک شب. علاوه براین موارد، این خواننده آهنگ هزار و یک شب را با گروه پازل همخوانی کرده است.

کنسرت آصف آریا

کنسرت آصف آریا

فعالیت‌های آصف آریا

این خواننده خوش صدا با فعالیت در دو سبک رپ و پاپ توانسته است نسل جدید علاقمند به موسیقی را به خود جذب کند. آصف آریا در ابتدا برای دیگر خوانندگان آهنگسازی می‌کرد و کم کم شروع به فعالیت خود در زمینه خوانندگی کرد. این خواننده فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و در این دوره، توانست دو آهنگ بهترین و معروف‌ترین آهنگ‌های خود را منتشر کند. این دو آهنگ “پایتم من” و نیز “نرو عزیزم” نام دارند که آریا آصف را به نسل جوان معرفی کرد و باعث محبوبیت او شد. یکی دیگر از بهترین آهنگ‌هایی که ذر کارنامه فعالیت حرفه‌ای او می‌درخشد آهنگ “حال دلم” می‌باشد.

این خواننده جوان تا کنون آهنگ‌های زیادی را روانه بازار کرده است. در این بخش به تعدادی از آهنگ‌های آصف آریا همراه با توضیحاتی مختصر، اشاره خواهیم کرد

«عزیزم»، « همه میگن » سال انتشار ۱۳۹۶

« تو یه دونه» سال انتشار ۱۳۹۷

«هزار و یک شب »، «چشممون کردن»، «نرو»، «پاتم من» سال انتشار ۱۳۹۸

«حال دلم »، «ساعت شنی»، «آتیش»، بازخوانی آهنگ‌های «عزیزم » سال انتشار ۱۳۹۹

«شوخی ندارم»، «هیس»، «موی لخت»، «نگرانم»، «خاطره» و «تو یه دونه »سال انتشار ۱۴۰۰

کنسرت آصف آریا در کجا برگزار خواهد شد؟

کنسرت این خواننده پرطرفدار در دو سالن‌ «هال مریم کیش» و سالن هال «پانوراما کیش» برگزار خواهد شد. این سالن‌ها در زمره ده سالن کنسرت برتر کیش قرار می‌گیرند که بسیار مجلل و مجهز به انواع دوربین‌ها و سیستم‌های صوتی هستند.

آصف آریا که در شروع فعالیت خود در سال ۱۳۹۶ با ارائه دو آهنگ «نرو عزیزم» و «پایتم من» توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند، با انتشار آهنگ‌های دیگری باعث معروف شدن و محبوبیت بیشتر خود شد. آهنگ « حال دلم» از جمله آهنگ‌های پر سر و صدای این خواننده جوان می‌باشد.

کارهای آصف آریا را کجا دنبال کنیم؟

این خواننده محبوب نسل جوان در دو شبکه مجازی یوتیوب و اینستاگرام فعالیت‌های خود را به اشتراک می‌گذارد. برای اطلاع از آثار جدید و قدیمی آصف آریا صفحاتش را در این شبکه‌ها دنبال کنید.

قوانین حضور در کنسرت آریا آصف در کیش

شرکت در این کنسرت هم مانند سایر کنسرت‌ها مستلزم رعایت قوانین و شرایطی است که دراین بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  1. برای بچه‌های ۴ سال به بالا حتما بلیط تهیه شود.
  2. رعایت حجاب جهت حضور در کنسرت الزامی می‌باشد.
  3. استفاده از دخانیات در سالن اجرای کنسرت ممنوع است.
  4.  در خرید بلیط خود دقت کنید، بلیط فروخته شده قابل تعویض و یا لغو نمی‌باشد.
  5. همراه داشتن حتما ماسک و دستکش الزامی‌ست.
  6. یک ساعت قبل از آغاز کنسرت در محل برگزاری کنسرت حضور پیدا کنید تا با درب‌های بسته سالن مواجه نشوید.
آصف آریا خواننده پاپ

آصف آریا خواننده پاپ

چگونه بلیط کنسرت آصف آریا را تهیه کنیم؟

بهترین روش برای رزرو بلیط کنسرت آصف آریا، رزرو آنلاین است. شما عزیزانی که قصد حضور در کنسرت این خواننده خوش صدا را دارید می‌توانید از طریق سایت کیش کنسرت با بهترین قیمت بلیط خود را تهیه کنید. سایت کیش کنسرت با تخفیفات فوق العاده‌‌ای که در فروش بلیط‌ها لحاظ می‌کند، بهترین سایت برای خرید اینترنتی به شمار می‌رود.

چه قطعاتی در کنسرت آصف آریا اجرا خواهد شد؟

آصف خان تا به حال چندین کنسرت برگزار کرده و در این کنسرت‌ها آهنگ‌های معروف و محبوب خود را برای مخاطبان اجرا کرده است.
از جمله قطعاتی که در کنسرت‌های آصف آریا اجرا می‌شود می‌توان به قطعه «عشق تو بسه منه» اشاره کرد. آصف آریا این قطعه را تقدیم کرد به مادر خود که در کنسرتش حضور داشت.

از دیگر آهنگ‌های اجرا شده کنسرت‌های آصف آریا، قطعات زیر را می‌توان نام برد:

یه دونه»، «داره میریزه دلم از عشقت»، «داستان»، «عزیزم»، «نگرانتم»، «شوخی ندارم»، «ساعت شن»، «دستات»

بنابراین به نظر می‌رسد در کنسرتی که در جزیره کیش برگزار خواهد کرد نیز این قطعات را اجرا کند.

سخن پایانی

این مقاله جهت افزایش اطلاعات شما راجع به برگزاری کنسرت آصف آریا تهیه شده است. ما سعی کردیم در کنار این اطلاعات، شما را با آصف آریا بیشتر آشنا کنیم. چنانچه گفته شد در صورتی که قصد خرید بلیط و شرکت در کنسرت آصف آریا را دارید، می‌توانید از طریق سایت کیش کنسرت به راحتی بلیط این کنسرت را تهیه کنید. همچنین با مطالعه این مقاله با شرایط و قوانینی که مختص حضور در کنسرت هست آشنا خواهید شد. امیدوارم هستیم لحظات خوشی را در این کنسرت سپری کنید.

سوالات متداول

  • آصف آریا در چه سبکی از موسیقی فعالیت دارد؟ این خواننده در دو سبک رپ و پاپ کار می‌کند اما بیشترین فعالیت او در زمینه موسیقی پاپ می‌باشد.
  • بلیط کنسرت آصف آریا را از کجا تهیه کنیم؟ از طریق اینترنت به صورت آنلاین و در سایت کیش تیکت اقدام به خرید بلیط نمایید.
  • آصف آریا از چه سالی فعالیت خود را آغاز کرد؟ سال ۱۳۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *