مقالات

بیوگرافی مسعود صادقلو

مسعود صادقلو

مسعود صادقلو در ۱۸ فروردین سال ۱۳۶۵ در تهران زاده شده است. این خواننده خوش‌ صدا و پرذوق از دوران کودکی اش به خوانندگی علاقه داشت‌ و بعدها به استعداد بی ‌نظیر خود در صنعت موسیقی پی برد و به ‌صورت جدی آموزش آواز کلاسیک خود را در کنار استاد محمدرضا صادقی گذراند. مسعود صادقلو در حال حاضر مجرد است و بیشتر وقتش را با نوشتن ترانه ها و خواندن و تنظیم آهنگ هایش می‌گذراند.

کیش کنسرت در این مطلب قصد دارد تا شما طرفداران مسعود صادقلو را از جدیدترین اخبار صنعت موسیقی و بیوگرافی کامل این خواننده آشنا کند تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بیوگرافی مسعود صادقلو

بیوگرافی مسعود صادقلو

مشخصات کامل بیوگرافی مسعود صادقلو

  • نام : مسعود
  • نام خانوادگی : صادقلو
  • حرفه : خواننده، آهنگ‌ ساز و تنظیم‌کننده
  • محل تولد : تهران
  • سبک موسیقی : پاپ

بهترین آهنگ‌های مسعود صادقلو

از مشهورترین ترانه‌های محبوب این خواننده می‌توان به آخ آخ پسند دیدمت، یه نفر، شاهکار، آروم، دیوونه بازی، اسمت چیه، دوا درمون، خلوت، چتر، برگرد دوباره، سه حرفی، زده بارون، حالاحالاها، زندگی خودمه، نقطه ضعف، عشق لازم، شب آهنگی، پریشب، تله، کارما، آهن‌ربا، همسفر، دورهمی، بی‌آرایش، مشتی، بازیچه، مثل گل، همه رو جواب کردم، اشاره کرد.

حرفه‌ ی ورزشکاری مسعود صادقلو

مسعود صادقلو به مدت هشت سال در حرفه ‌ی کشتی‌ گیری فعالیت داشته و افتخارات بزرگی کسب کرده‌ است اما با ادامه در حرفه ‌ی خوانندگی کشتی گیری را رها کرد و به فعالیت درعرصه خوانندگی پرداخت.

شروع فعالیت

مسعود صادقلو خواننده معروف و خوش صدای ایران با فعالیت درعرصه موسیقی به‌ عنوان خواننده و تنظیم ‌کننده توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده‌ و به ‌دلیل معروف بودن در داخل کشور و همچنین خارج از کشور به شهرت رسیده است. این خواننده قبل ‌از شروع فعالیت به ‌طور جدی، به‌ صورت زیرزمینی کار می‌کرد و پس ‌از مدتی در سال ۹۵ فعالیت خود را شروع کرد و با روانه کردن آهنگ‌هایی مانند دیوونه بازی، هوس باز، آخر شب، زیر بارونا برقص، نیمه گمشده، سروصدای زیادی در بین هواداران و طرفداران او به پا شد و سریع به شهرت رسید و امروزه کسی نیست که او را نشناسد و با ترانه هایش خاطره نداشته باشد. کنسرت مسعود صادقلو در تمامی شهر های کشور برگزار می شود

مسعود صادقلو خواننده پاپ

مسعود صادقلو خواننده پاپ

گروه حرفه‌ای

مسعود صادقلو در رسانه‌ها و صفحات اجتماعی بیان کرده که در بعضی از کارهای مربوط به موسیقی به ‌تنهایی از پس کارهایم برنمی‌آیم به این دلیل از دوست‌هایم کمک می‌گیرم. گروه حرفه ‌ای او شامل هنرمندانی مثل مهدی حسینی و رضا شیری هستند.

اولین آهنگ

معروف ‌ترین و شناخته ترین آهنگ مسعود صادقلو آهنگ هوس باز می‌باشد و از زمانی ‌که روانه‌ ی بازار شد به ‌سرعت شناخته و معروف شد و پس ‌از آن با منتشر کردن آهنگ‌ هایی مانند : نیمه‌ ی گمشده و زیر بارونا برقص، شهرت خود را بیشتر کرد.

ممنوع ‌الفعالیت بودن مسعود صادقلو

مسعود صادقلو یکی از آن دسته هنرمندانی است که مجوز رسمی ندارد و ممنوع الکار می‌باشد و در مورد این جریانات گفته است قبل ‌تر دوست داشتم تا فعالیت موسیقی‌ام را مجاز کنم و در حرفه‌ام راحت باشم اما مجاز بودن دیگر به درد من نمی‌خورد و جدا از ممنوع ‌الفعالیت بودن، من کسب‌ وکار خود را داشته‌ ام و در آن به درآمد رسیده ام همچنین بیان کرده که بعد از مجاز شدن دیگر نمی‌توانم ترانه هایم را به هیچ‌ کسی بفروشم و این یک محدودیت بسیار اذیت کننده و عذاب ‌آور است.

حضور در تلویزیون

این خواننده با وجود این‌ که یکی از هنرمندان ممنوع الکار است و حق و مجوز فعالیت ندارد ولی به‌ عنوان مهمان به برنامه شبکه پنج تلویزیون که برنامه نوروزی سال ۱۳۹۸ بود بر روی صحنه رفت و تک آهنگ کوتاهی را اجرا کرد.

فعالیت‌ های قبل‌ از خوانندگی

این هنرمند قبل ‌از خوانندگی به‌ کار چلوکبابی مشغول بوده و بعد از مدتی کافی شاپی افتتاح کرد و مشغول به کار شد که حتی قصد بازکردن شعبه دوم آن را در ولنجک تهران نیز دارد.

همکاری با دیگر خوانندگان

مسعود صادقلو در مدت زمان فعالیت خود با هنرمندان مطرحی چون آرمین زارعی و محمد علیزاده و الیاس یالچینتاش در عرصه خوانندگی فعالیت داشته که همکاری‌ اش با این خوانندگان توجه ویژه‌ای را از سمت طرفدارانش به خود جلب کرده ‌است.

تیکت کنسرت همواره در تلاش است سوالات شما را در زمینه زندگی و بیوگرافی کامل هنرمندان مطلع سازد و اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *